АЖИГЛАГЧ

Монголд, Монголын хэвлэл мэдээлэлд юу болж байна?

Сенсаац

Posted by Ажиглагч on 2011/09/23

Дөчин мянгатын байрнуудын дундах шугам сүлжээг солих ажил оршин суугчид болон нааш цааш яваа хүмүүст үнэхээр хүндрэл учруулж байгаа ч явган зам үлдээж хоёр талаар модон хашлага босгожээ. Нийслэлийг тэр чигээр нь ухаж төнхдөг жил жилийн бүтээн байгуулалтын нүх, шороон дунд дэндүү ховор тааралддаг.

Тэгвэл уучлал гуйсан энэ самбар миний хувьд жинхэнэ сенсаац байлаа. Би энэ кадрыг дарж, бас тэр компанийн уучлалыг дотроо хүлээн авч өршөөгөөд цааш алхлаа. Тэрэг түрсэн ажилчин залуу намайг өнгөртөл хүлээгээд хөдөлж харагдсан.

Бид хэзээ нэгэн цагт илүү сайн болцгооно гэдэгт би энэ мөчөөс хойш эргэлзэхээ болив.   

3 Responses to “Сенсаац”

  1. Arsun said

    Манайхны сэтгэлгээ өөрчлөгдөж байна. Жолооч нар зам тавьж өгөхийг хүсдэг, хариу талархдаг болсон нь бидний харилцаанд гарч буй дэвшил.

  2. Tsomo said

    Saihan l sonsogdoj bna.. Manaihan ajil hiij surj, gol ni huniig hundetgej surj bna daa…

  3. Idea said

    нээрээ харж байгаагүй дүр зураг байна шүү. Миний ч бас сэтгэл арай өег болчихлоо,

Сэтгэгдэл бичих

 
