АЖИГЛАГЧ

Монголд, Монголын хэвлэл мэдээлэлд юу болж байна?

Телевизийн зар сурталчилгааны хэмжээ 2010 онд хоёр дахин өсчээ

Posted by Ажиглагч on 2011/01/28

Дэлгэрэнгүй танилцуулгыг дор үзнэ үү.

 

Төгсөв.

7 Responses to “Телевизийн зар сурталчилгааны хэмжээ 2010 онд хоёр дахин өсчээ”

  1. Maral Bold said

    Баярлалаа үнэхээр хэрэгтэй мэдээлэл байна. Амжилт хүсье.

  2. Maral Bold said

    Баярлалаа үнэхээр хэрэгтэй мэдээллүүд байна. Амжилт хүсье

  3. zochin said

    uheheer reklam tsagiig mash ih urdeg. Suuldee zalhaad kinogoo uzehee boliod untsan ni deer boldog. Ingej huniig zalhaah hegerggui. Yalanguya UBS tv

  4. Gerel said

    Сонирхолтой л тайлан байна гэхдээ компаниудын зар ямар үр дүнтэй байгааг ТВ нар огт мэддэггүй нь энэ салбрыг зүгээр л савангийн хөөс болгож байгаа юм. Ямар үр дүнтэй байгааг мэдэхгүй, таамаглах ч боломжгүйгээр зараа явуулна гэдэг компаниудын хувьд харанхуйд туулай агнахтай л адил болов уу.

    • Тиймээ хамгийн гол нь хүмүүсийн ямар рекламыг илүү үзэж байна гэдгийг манай бизнес эрхлэгчид пүүс компаниуд судлах хэрэгтэй боловуу гэж бодож байна. Хэрэглэгчдийн үзэгчдийн суртахууныг судлах нь чухал. Жишээлбэл хүмүүс хөгжилтэй рекламанд илүү дуртай байдаг гэх мэтчилэн…………

  5. UB man said

    Mash sonirholtoi tailan baina.

Сэтгэгдэл бичих

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: