АЖИГЛАГЧ

Монголд, Монголын хэвлэл мэдээлэлд юу болж байна?

“Гацуурт”-ын талын телевиз

Posted by Ажиглагч on 2010/08/18

Өнгөрсөн Бямба гаригт МҮОНТ-ээр 19.40-өөс гарахаар зарлагдсан “Сөдөтийн уурхайгаас хийсэн тэмдэглэл”-ийг хойшлуулж бүр илүү оргил цагаар буюу 21.15-аас үзүүлэв. Сүүлийн үед хэвлэл мэдээллээр олон удаа шүүмжлүүлсэн, Өвөрхангай аймгийн Бат-Өлзий сумын нутагт үйл ажиллагаа явуулдаг “Гацуурт” компанийн Сөдөтийн уурхайг учир зүггүй өмөөрсөн нэвтрүүлэг байлаа. Уурхайн дарга Л.Батмөнхийн араас сумын ИТХ-ын дарга Батчулуун, байгаль орчны байцаагч хоёр “Гацуурт” компани нөхөн сэргээлтийг маш сайн хийж урьд нь алт олборлоогүй юм шиг болгосон тухай ярьцгааж, Орхон гол Сөдөтийн уурхайгаас болж тасраагүйг тангараглах шахав. Бас “Гацуурт” компанийн хууль ёсоор зөвшөөрөл авсан газар нь Төвхөн хийдээс хол, тэгээд ч олборлолт эхлээгүй тул аюулгүй гэв.

Батчулуун дарга цааш нь “…сумыг соёлын өргөөтэй болгосон … багийг эрчим хүчтэй болгоход миллиард төгрөг орно… Ийм компанийг гомдоож болохгүй… Сумын дарга лиценз өгсөн гэж бичээд байна. Лицензийг бид өгдөггүй…2003 онд олгосон байгаа лицензийн асуудал одоо ажиллаж байгаа Засаг дарга, хурлын даргад хамаагүй … Иргэдийг малжуулахад “Гацуурт” компанитай хамтарч ажиллана.. гэлээ. Нутагт нь “Гацуурт” нэртэй буяны байгууллага тонгочдог юм байна.

Хөдөөгийн ядуу сумдыг компаниуд тэр чигээр нь худалдаад авч байгаа одоо цагт иймэрхүү яриа сонин биш. Харин нэвтрүүлгийг бэлтгэсэн нэр, нүүргүй сэтгүүлч “Гацуурт” компани 500 сая төгрөгийн хөрөнгө оруулалт хийсэн… Сумтай байгуулсан хамтран ажиллах гэрээ хэрэгжихгүй байх вий” гэж компанийн өмнөөс айлгав. 

Бас TV9 телевизээр гарсан Сөдөтийн уурхайг шүүмжилсэн нэвтрүүлгийг хэсгийг үзүүлж, араас нь “Хүмүүс, “Өдрийн сонин”, “Зууны мэдээ”, “25-р суваг телевиз гээд бараг бүгдийн нэрийг дурдаж байгаад “сурвалжлах багийнхан бид няцааж байна… гүжир гүтгэлгийг явуулах нь нэлээд дээрээс шидсэн чулуу болов уу” хэмээн тасралтгүй томорсоор дуусгалаа.

Уг нь мөнгө төгрөг хөөцөлдсөн арилжааны телевиз, сонинууд “Гацуурт”-ын захиалгаар иймэрхүү өрөөсгөл нэвтрүүлэг, нийтлэл бэлтгэж, харин олон нийтийн телевиз тэр шүүмжлэл хэлээд байгаа нутгийн иргэд, төрийн бус байгууллагуудын үгийг орхилгүй хүргэх ёстой атал эсрэгээр байх юм. Төгсгөлд нь “2010” гэж дөрвөн тоо бичсэнээс өөр хаяггүй, захиалгаар бэлтгэсэн энэ нэвтрүүлгийг захиалгаар үзүүлснийхээ төлөө алтны компаниас овоохон юм авсан биз. Юуны тулд Монголын хамгийн том, үндэсний хэмжээний телевиз билээ…

Сэтгэгдэл бичих

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: